בעולם ההולך ומתפתח של אופנת גברים, תכשיטים התפתחו מעצם היותם מחשבה שלאחר מכן להצהרה סגנונית עוצמתית. אם אתם תוהים “מה פופולרי בתכשיטי גברים”, צפוי לכם פינוק. בואו נצא לחקר מעמיק של הטרנדים האחרונים שמגדירים מחדש את אביזרי הגברים ב-2023.

1. טבעות אמירה: נועזות וגבריות

נועזות וגבריות: טבעות סטייטמנט תפסו את מרכז הבמה בטרנדים של תכשיטי גברים. עיצובים שמנמנים וגדולים עם טקסטורות ייחודיות והדגשי אבני חן צוברים פופולריות. מטבעות חותם עם חריטות אישיות ועד לפריטים עזים ופיסוליים, גברים מאמצים טבעות כדרך לבטא את הסגנון והאינדיבידואליות שלהם.

טיפ בסגנון: חבר טבעת סטייטמנט עם אביזרים מינימליסטיים כדי ליצור נקודת מיקוד השולטת תשומת לב.

2. שרשראות מינימליסטיות: אלגנטיות מאופקת

אלגנטיות מאופקת: שרשראות מינימליסטיות ממשיכות להיות בחירה נצחית לגברים. שרשראות דקות עם תליונים, ראשי תיבות או סמלים עדינים מציעים מגע של אלגנטיות לכל בגד. החלקים המאופקים האלה הם רב-תכליתיים, מתאימים לאירועים רשמיים וגם לאירועים מזדמנים.

טיפ בסגנון: שכבות שרשראות מינימליסטיות באורכים משתנים למראה עכשווי ומותאם אישית.

3. ערימת צמידים: מגניב ללא מאמץ

מגניב ללא מאמץ: ערימת צמידים היא כל הזעם בקרב גברים אופנתיים. ערבוב צמידי עור, מתכת וחרוזים על פרק כף יד אחד יוצר מראה מגניב ללא מאמץ. מגמה זו מאפשרת יצירתיות והתאמה אישית, מה שהופך אותה לחביבה על חובבי הסטייל.

טיפ לסגנון: התנסו עם טקסטורות, צבעים וחומרים שונים בעת ערימת צמידים כדי להשיג מראה אקלקטי ואקלקטי.

4. שעונים כאביזרים: פונקציונליות מסוגננת

פונקציונליות מסוגננת: שעונים הם לא רק שעונים; הן הצהרות אופנה. גברים מחבקים שעונים עם חוגות עזות, חומרים ייחודיים ופרטים מורכבים. מכרונוגרפים קלאסיים ועד שעונים חכמים מודרניים, יש שעון לכל סגנון.

טיפ בסגנון: בחרו שעון שמשלים את המראה הכללי שלכם, בין אם זה שעון שמלה אלגנטי או שעון ספורט מחוספס.

5. שרשראות מודגשות: תחייה קלאסית

תחייה קלאסית: שרשראות שרשרת נועזות עושות קאמבק. חוליות עבות משדרות ביטחון וניתן לענוד אותן לבד או בשכבות עם שרשראות אחרות. מגמה זו חוזרת לגבריות קלאסית ונצחית.

טיפ בסגנון: שלב שרשרת נועזת עם חולצה עם צווארון פתוח כדי להציג את הנוכחות החזקה והגברית שלה.

6. חפתים: פרטים מתוחכמים

פרטים מתוחכמים: חפתים אינם שמורים עוד לאירועים רשמיים. חפתים מעוצבים בצורה מורכבת מוסיפים נופך של תחכום לחולצות היומיומיות. מעיצובים קלאסיים ועד מוטיבים גחמניים, חפתים הם דרך עדינה אך משפיעה להעלות את המראה שלך.

טיפ לסגנון: תאם את החפתים שלך עם העניבה או ריבוע הכיס שלך למראה מלוטש ומורכב.

7. צמידי חרוזים: Bohemian Vibes

בוהמיינים: צמידי חרוזים, לרוב כוללים אבנים טבעיות או חרוזי עץ, מספקים מראה נינוח ובהשראת בוהמייני. צמידים אלו מוסיפים נופך של טבע ורוחניות לסגנון שלך.

טיפ בסגנון: ערבבו ותאמו צמידי חרוזים עם חלקי מתכת לאסתטיקה מאוזנת, בוהו-שיק.

8. טבעות חותם: מגע אישי

מגע אישי: טבעות חותם, עם חריטה בראשי תיבות או סמלים משפחתיים, מציעות מגע אישי לקולקציות תכשיטי גברים. יצירות נצחיות אלו ספוגות מסורת ונושאות תחושה של מורשת.

טיפ לסגנון: ענדו טבעת חותם על האצבע הזרת למראה קלאסי וייחודי.

9. תכשיטים שחורים: מלוטש ומודרני

אלגנטי ומודרני: תכשיטים שחורים, עשויים לעתים קרובות מחומרים כמו כסף מושחר או אוניקס, משדרים אווירה מלוטש ומודרנית. פריטים אלה הם אידיאליים עבור אלה המחפשים סגנון עכשווי ועצבני.

טיפ לסגנון: תכשיטים שחורים משתלבים בצורה יוצאת דופן עם תלבושות מונוכרומטיות או שחורות לחלוטין לניגודיות בולטת.

10. קטעי וינטג’: אפיל נצחי

לסיכום, “מה שפופולרי בתכשיטי גברים” מקיפה מגוון רחב של סגנונות, החל מנועז וגברי ועד מאופק ואלגנטי. גברים מאמצים תכשיטים כאמצעי לביטוי עצמי, והטרנדים הללו מספקים הזדמנויות רבות להעלות את המשחק בסגנון שלך. בין אם אתה נמשך לפרטי סטייטמנט או מעדיפים אלגנטיות מינימליסטית, יש טרנד בתכשיטי גברים שיתאים לכל טעם.