תכשיטים לגבר מכסף אמיתי משדרגים כל הופעה. אמנם בשנים האחרונות תכשיטים לגבר הפכו לטרנד לוהט, אך כבר משחר ההיסטוריה אנו רואים שמלכים, אנשי אצולה, לוחמים ועוד ענדו על גופם צמידים ושרשראות. ברומא העתיקה מעמדו של הגבר והצלחתו נמדדו לפי מספר התכשיטים שהוא ענד על גופו ועדויות שונות ותמונות מפורסמות מבתי המלוכה העתיקים של אירופה מעידים על כך. אז תכשיטים לגבר מכסף אמיתי לא היו חריגים בעת העתיקה והם לא חריגים גם היום.

במאמר זה נסקור בקצרה למה גברים אוהבים תכשיטים לגבר מכסף אמיתי, מהם התכשיטים שגברים אוהבים לענוד ועוד.

תכשיטים לגבר מכסף אמיתי – מהם התכשיטים שגברים עונדים

טבעות – מאז ומעולם גברים ענדו טבעת על האצבע ולעתים אפילו יותר מטבעת אחת. בעבר הטבעות הנפוצות הייתה טבעת לגבר כסף 925 חותם, אך כיום הטבעות הנפוצות הן טבעות נישואין או טבעות לנוי.

שרשראות – שרשראות מכסף מעטרות את הצוואר של גברים רבים. בשונה מנשים, גברים פחות אוהבים שרשראות מצועצעות משובצות באבני חן צבעוניות ומעדיפים שרשראות בסגנון גברי. בין המבחר הגדול של שרשראות לגבר אנו מוצאים שרשרת כסף עם תליון דסקית, שרשרת חוליות לגבר כסף 925, שרשרת דמוי חבל, שרשרת עם  מטבע ועוד.

לעתים השרשרת מלמדת על הערכים של הגבר אשר עונד אותה. אם למשל נפגוש גבר אשר עונד שרשרת עם תליון של מגן דוד, נוכל ללמוד מהם הערכים של הגבר ומהי תפיסת עולמו. גם גברים נוצרים אוהבים תכשיטים לגבר מכסף אמיתי ורבים מהם עונדים שרשרת כסף עם תליון של צלב.

צמידים – המראה של צמיד כסף על פרק היד בליווי מכנסי ג’ינס וחולצת טי שירט יפה מעניקה לכל גבר סטייל ומראה מושך וגברי. ואם אתם כבר עונדים שעון על פרק היד, למה לא להוסיף לו גם צמיד אופנתי ויפה?

תכשיטים לגבר מכסף אמיתי – למה גברים אוהבים תכשיטים

כמו אצל הנשים, גם אצל גברים התכשיטים מוסיפים חן לכל גבר שעונד אותם. כל התכשיטים כמו טבעות, עגילים, שרירים או שרשראות עוזרים למראה החיצוני ומשדרגים כל הופעה.

בעידן שבו גברים מטפחים את עצמם, מתעניינים באופנה, מורחים קרמים ולעתים גם מבצעים טיפולי פנים ויופי, גברים רבים אוהבים גם תכשיטים. גם בתצוגות האופנה הנערכות בבירות העולם צועדים על השטיח דוגמנים ענודים בתכשיטים כשהמתכת המובילה מבין כולם היא מתכת הכסף ולא בכדי. תכשיטים לגבר מכסף אמיתי משדרגים גבריות, יוקרה וסטייל.

תכשיטים לגבר מכסף אמיתי מסמלים יוקרה ומעמד גבוה. ענידת התכשיטים מקשרים בדרך כלל את הגברים למעמד כלכלי ולזיהוי של סטטוס חברתי. ואגב, יש גברים שאוהבים לענוד תכשיטים כדי לייצב את המעמד שלהם בסטטוס מסוים גם אם הוא שונה מהסטטוס האמיתי שלהם. הם, למשל, עונדים שעוני יוקרה, צמידים יוקרתיים או טבעות כדי להיראות במעמד גבוה ולהרשים את הסביבה. 

יש שלושה סוגים נפוצים של מתכות, זהב, כסף 925 ופלטינה. במחקר שנערך בין גברים  שאוהבים לענוד תכשיטים עולה כי המתכת האהובה על הגברים היא כסף 925. תכשיטים העשויים מכסף 925 הם תכשיטים יוקרתיים, מעוצבים ויחסית למתכות האחרות הם גם יותר זולים. התכשיטים העשויים מכסף הם תכשיטים עמידים, הם מחזיקים מעמד שנים רבות וגם אם הזוהר והברק שלהם הועם, קל מאוד לצחצח ולנקות אותם ולהשיב להם את המראה המקורי והמרשים.

לסיכום, תכשיטים לגבר מכסף אמיתי הם תכשיטים נפוצים ולא בכדי

נשים רבות שאוהבות לפנק את הגבר שלהם, או גברים שאוהבים לפנק את עצמם, רוכשים תכשיטים לגבר מכסף אמיתי. תכשיטים אלו משדרים סטטוס ומעמד חברתי גבוה, הם משדרגים כל בגד וכל הופעה, הם מחזיקים מעמד שנים רבות ותמיד הם נראים חדשים ומרשימים.