שילוב סטים של תכשיטים / מדריך (חובה) לסטייל מנצח ילמד אותך איך לשלב סטים וליצור מראה מנצח. מראה השכבות והסטים הפך להיות מראה אופנתי ומיוחד. אפשר לשלב שרשראות מסביב לצוואר, אפשר לשלב סטים של צמידים מסביב לפרק כף היד, אפשר לשלב סוגים שונים של עגילים ועוד.  יש כמה דרכים לשלב סטים של תכשיטים, אפשר לשלב סטים במראה קלאסי ועדין ואפשר לשלב סטים במראה נועז ועדכני. בכל דרך שתבחרו לשלב סטים, אל תשכחו להוסיף טאץ’ מיוחד ולהביא לידי ביטוי את האופי ואת האישיות הייחודית שלכם.

במאמר זה נביא שילוב סטים של תכשיטים / מדריך (חובה) לסטייל מנצח. ונלמד איך לבנות סטים של שרשראות, סטים של צמידים, של עגילים, סטים של תכשיטי זהב, סטים של תכשיטי כסף, סטים של תכשיטים משובצים באבני חן יקרות ומיוחדות ועוד.

שילוב סטים של תכשיטים / מדריך (חובה) לסטייל מנצח – איך לשלב שרשראות

יש כל כך הרבה רעיונות נהדרים לשילוב של סטים של שרשראות, רעיונות שישדרגו כל הופעה ויעניקו לכם מראה נהדר, מיוחד ואסתטי. אם אתם אוהבים, למשל, שרשרת זהב מטבע עין הרע תוכלו לשלב אותה אם שרשרת זהב קצרה צמודה לצוואר ועם שרשרת זהב ארוכה יותר אבן חן או מטבע. רעיון נוסף לשילוב סטים של שרשראות הוא שילוב של שתי שרשראות זהב חלקות עם שרשרת זהב משובצת באבני חן. אם אתן נועזות ומחפשות מראה מתוחכם במיוחד אתן יכולות לשלב שרשראות מזהב או מכסף כאשר כל שרשרת היא בעובי שונה.

שילוב סטים של תכשיטים

שילוב סטים של תכשיטים / מדריך (חובה) לסטייל מנצח – איך לשלב צמידים

אחת הדרכים ליצור מראה שכבות הוא לשלב סטים של צמידים באמצעות צבעים. אתם יכולים לבחור צמידים שמשולבות בו אבני חן בצבעים שונים. השילוב של אבני החן בצבעים השונים ייצור מראה מתוחכם ומיוחד. אפשר לשלב לדוגמה, צמיד טניס עם אבנים שחורות עם צמיד זהב עם פנינים. הניגוד שבין הצבעים שחור ולבן ייצור מראה יוקרתי ומרשים.

ואם אין לכם רעיונות איך לשלב צמידים אתם יכולים לקנות סט צמידים מוכן כמו למשל סט צמידים זהב ופנינים, סט המורכב מארבעה צמידי זהב ופנינים בעיצובים נהדרים.

שילוב סטים של תכשיטים / מדריך (חובה) לסטייל מנצח – איך לשלב עגילים

שילוב סטים של עגילים זו הדרך המושלמת ליצור סטייל ומראה ייחודי, מושך ועדכני. אם החלטת להיות נועזת, כדאי לך לשלב עגילים בגדלים שונים עם שילוב של פנינים. תוכלי, למשל, לשלב עגיל חישוק משובץ בפנינים עם שני עגילים קטנים צמודים לאוזן. אם את אוהבת את המראה הקלאסי תוכלי לשלב כמה עגילי זהב קטנים וצמודים לאוזן בדוגמאות שונות. תוכלי לשלב גם עגילים בצבעים שונים וליצור לוק צבעוני מנצנץ שיצור אפקט של קשת בענן. אם החלטת לבחור בעגילי חישוק בגדלים שונים, הוספת תליון לאחד החישוקים יהפוך את הלוק למראה הרבה יותר מעניין וייחודי.

שילוב סטים של תכשיטים / מדריך (חובה) לסטייל מנצח – איך לשלב טבעות

אפשר לשלב טבעות בצבעים שונים כאשר על כל אצבע עונדים טבעת בצבע אחר. אפשר לענוד טבעות פסים דקות על אצבע אחת כדי ליצור מראה עשיר וססגוני. אפשר לבחור טבעות מספר טבעות פסים בעיצוב זהה ואפשר לבחור טבעות פסים בסגנונות שונים ובעובי שונה.

לסיכום, אל תפספסי ואל תישארי מאחור, שילוב סטים של תכשיטים / מדריך (חובה) לסטייל מנצח, זהו מראה מנצח ומדריך חובה!

תכשיטים משדרגים כל לוק וכל הופעה, אך אם אתם אוהבות להיות מקוריות, מיוחדות ולמשוך תשומת לב, אתן חייבות ללמוד איך לשלב סטים של תכשיטים.