גם טבעות הנחשבות לתכשיט קטן, יחסית, יש תפקיד גדול. הן יכולות לשדרג כל הופעה, להוסיף טאץ’ לכל לוק ולכל בגד, אך בתנאי שנדע לבחור את הטבעת המתאימה. השוק מציע מבחר גדול של סוגי טבעות ואתם מוזמנים להכיר את סוגי הטבעות למכירה ומה ההבדל בין הסוגים.

סוגי טבעות למכירה, מה ההבדל בין הסוגים

אין דרך טובה יותר לפנק את עצמך, את בת או בן הזוג, את החברה הטובה ואת בני המשפחה מאשר להפתיע אותן עם טבעת יוקרתית ומהממת. אז רגע לפני שאתם מאמצים את הרעיון ורצים לרכוש טבעת בואו ללמוד על סוגי טבעות למכירה ומה ההבדל בין הסוגים.

סוגי טבעות למכירה, מה ההבדל בין הסוגים –  מה בין טבעות זהב לטבעות כסף?

הזהב היא המתכת היקרה והיוקרתית ביותר בעולם ובהתאם לכך גם מחירה. טבעת העשויה מזהב היא טבעת בעלת עמידות גבוהה, היא אינה מתלכלכת, אינה נשרטת, אינה משנה את צבעה כאשר היא באה במגע עם מים או נוזלים אחרים, והיא שומרת לאורך זמן על מראה יוקרתי, רענן ומבריק. מתכת הזהב היא מתכת גמישה והיא מאפשרת אינספור עיצובים מרהיבים ומיוחדים. חומר הזהב נחשב לחומר קל, וגם אם תענדו טבעת זהב מרובעת וגדולה היא לא תכביד על האצבעות.

מתכת הכסף אינה יקרה כמו הזהב, אך גם היא נחשבת למתכת יוקרתית וגמישה המאפשרת עיצוב של תכשיטים בסגנונות שונים ומיוחדים. טבעות העשויות מכסף עולות פחות מאשר טבעות זהב, אך בהשוואה לסוגים אחרים של מתכות, מתכת הכסף נחשבת לחומר גלם מרשים ועמיד המאפשר עיצובים מיוחדים ומקוריים כמו טבעת כסף בצורת מטבע או טבעת המשובצת באבן יקרה כמו טבעת כסף דיאנה אמרלד ועוד.

 סוגי טבעות למכירה, מה ההבדל בין הסוגים – מה בין טבעות מזהב צהוב לזהב לבן?

זהב לבן מיוצר מזהב טבעי, אך כדי לשנות את צבעו מזהב צהוב לזהב לבן הוא עובר תהליך שבו מוסיפים למתכת הזהב חומר בשם רודיום שמעניק לו את הצבע הלבן. בשל התהליך שעבר הזהב הלבן הוא יותר רגיש לחומרים כמו אקונומיקה או כלור העלולים לשחוק את המראה המבריק שלו, ולכן לא מומלץ להיכנס עם טבעת העשויה מזהב לבן לים, לבריכה או לענוד אותה כאשר עוסקים בעבודות ניקיון.

הזהב הצהוב אינו מעורב עם חומרים אחרים, ולכן הוא שומר על תכונותיו הייחודיות לאורך ימים. הוא אינו משחיר, אינו נשרט, הוא אינו מאבד את הברק ואינו גורם לאלרגיות. עם טבעות העשויות מזהב אפשר להיכנס לים ולבריכה ואם אתם רגישים לאלרגיה למתכות שונות, טבעת זהב היא הטבעת המתאימה לכם.

סוגי טבעות למכירה, הבדלי הסוגים  – מה בין טבעת זהב לבין טבעת עם ציפוי זהב

טבעות העשויות מזהב אינן מאבדות את הברק הטבעי שלהן, הן אינן מוכתמות ואינן דוהות ונשמרות לאורך שנים. מתכת הזהב היא מתכת עדינה ורכה שקשה ליצור ממנה טבעות, ולכן ברוב הפעמים מתכת הזהב מעורבת עם מתכות אחרות כדי להקנות לה תכונות נוספות ועמידות, וככל שאחוז הזהב גדול יותר בתוך הסגסוגת – המתכת המעורבת – כך המראה הטבעי של הטבעת יישמר לאורך זמן ומחירה יהיה יקר יותר. למעבר לקולקציית טבעות לאישה הקליקי

טבעות מציפוי זהב הן חלופה זולה יותר לטבעות מזהב אמיתי. טבעות בציפוי זהב עשויות ממתכות אחרות המצופות בזהב. יש סוגים שונים של ציפוי זהב כשבין הסוגים השונים ציפוי זהבK18  נחשב לציפוי האיכותי ביותר. ככל שהציפוי עבה יותר, כך הטבעת תהיה איכותית יותר, תחזיק מעמד שנים רבות יותר ומחירה יהיה בהתאם. 

לסיכום, יש מבחר עצום של סוגי טבעות למכירה ומה ההבדל בין הסוגים? בעיקר החומר שממנו עשויה הטבעת. בנוסף, יש סוגים נוספים ועיצובים שונים, יש טבעות חלקות, יש טבעות משובצות באבני חן, יש טבעות צרות יש עבות ועוד.