משחר ההיסטוריה הטבעות העשויות מכסף היו סמל סטטוס ועושר, אז אם גם אתם מעוניינים לרכוש טבעת מכסף בואו ללמוד מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת כסף.

מתכת הכסף היא מתכת אצילית שמקורה באדמה ואותה מעבדים לטבעות ולתכשיטים מעוצבים ויוקרתיים. טבעות הכסף מגיעות במגוון עיצובים החל מטבעות המשובצות באבני חן כמו טבעת כסף אוניקס – ליון, טבעות מרובעות משובצות באבנים, טבעת בצורת וי משובצת, טבעות בצורת ספירלה ועוד.

בשנים האחרונות טבעות העשויות מכסף כבר אינן יקרות כמו בעבר ואפשר למצוא טבעות יפות ומעוצבות במחירים נוחים ובכל תקציב. אבל איך תדעו שהטבעת שאתם קונים היא טבעת איכותית שתשמש אתכם שנים רבות ומה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת כסף. על כל אלה ועוד, בכתבה הבאה.

מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת כסף – חפשו את החותמת בטבעת!

טבעות כסף מגיעות בדרגות טוהר שונות של מתכת הכסף כאשר המספר המעיד על דרגת הכסף מצוין בצדו האחורי של הטבעת.

כסף פיין – כסף טהור מסומן ככסף 999 כלומר: 99.9 אחוז כסף טהור

כסף סטרלינג  מסומן במספר 925. כלומר: 92.5 אחוז כסף טהור.

כסף מטבעות מסומן במספר 900, כלומר: 90 אחוז כסף טהור.

כסף 835 מסומן במספר 835 כלומר: 83.5 אחוז כסף טהור.

כסף 800 המסומן במספר 800 הוא 80 אחוז כסף טהור.

מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת כסף – חפשו את החותמת 925

טבעת הנושאת את המספר 925 היא טבעת העשויה מכסף סטרלינג שזו דרגת הטוהר הגבוהה ביותר מבין מתכות הכסף המיועדות לייצור תכשיטים וביניהן גם טבעות.

כסף טהור, כסף המסומן במספר 999, אינו שימושי בייצור התכשיטים מאחר והוא רך מדי  וקשה לעיבוד. כדי להעניק לו חוזק, גמישות וברק מערבים אותו עם מתכות שונות כמו נחושת, אבץ, פלטינה ועוד, וכך יוצרים סגסוגת כסף חדשה. אך כל עוד משקל הכסף בסגסוגת הוא 92.5 אחוז, הסגסוגת נחשבת לסגסוגת איכותית ויוקרתית.

 ככל שמתכת הכסף מעורבת עם מתכות אחרות באחוזים גבוהים יותר, כך מחיר הטבעת יורד, וככל שהסגסוגת נקייה יותר ומכילה יותר אחוזי כסף, מחיר הטבעת יהיה גבוה יותר.

 מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת כסף – בדקו את האיכות של הטבעת

נסו לענוד את הטבעת. אם אתם מרגישים גירוי בעור או אדמומית, אפילו קלה, הטבעת אינה מיוצרת מכסף טהור. אם יש לכם רגישות בעור, טבעות שאינן מיוצרות מכסף טהור עשויות לגרום לגרד אשר עלול לפגוע בעור ולגרום לו נזקים ובעיות, לעתים אפילו חמורות.

רצוי לקנות טבעות מכסף איכותי בחנות ממותגת ובעלת מוניטין. לפני שאתם רוכשים את הטבעת, כדאי להתייעץ עם המוכרים בחנות ולבדוק האם הטבעת שאותה אתם מעוניינים לקנות עשויה מכסף יוקרתי או מחומר פשוט. טבעות העשויות מסגסוגות כסף זולות עלולות לאבד את הברק המקורי שלהן במשך הזמן.

טבעות איכותיות העשויות מכסף סטרלינג מגיעות עם אחריות ותעודה המעידה שהתכשיט איכותי.

מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת כסף – מהם הטרנדים המובילים!

כמו בכל תחום, גם בעיצוב הטבעות יש טרנדים לוהטים, טבעות שכולם עונדים. מבין סוגי הטרנדים השונים אפשר לבחור טבעת קלאסית עדינה ויפה המשובצת באבנים יקרות כמו זרקונים נוצצים או אבן אמרלד טבעית, טבעת כסף 925 מטבע אליזבת, טבעת העשויה מחוליות כסף, טבעת עם פסים כסף, טבעות עם חריטה ועוד.

 לסיכום, לפני שאתם רוכשים טבעת כסף כדאי לחזור ולשנן מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת כסף.

אם תחזרו ותשננו היטב את הכללים שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים טבעת העשויה מסגסוגת כסף איכותי. טבעת שלא תגרום לכם בעיות בעור וטבעת שתהיה יפה, מרשימה ואופנתית.