STAINLESS STEEL זהו מושג נפוץ, ועל אף זאת רבים לא יודעים מה זה STAINLESS STEEL. זוהי פלדת אל חלד אשר מכילה כרום, יסוד כימי, בכמות של לפחות 10.5% ממשקלה ומפני שהיא עמידה בפני חלודה וקורוזיה ניתן לה השם פלדת אל חלד.

העמידות של STAINLESS STEE בפני חלודה וכתמים, המחיר הנמוך שלה יחסית למתכות אחרות והברק המרשים והאופייני גרמו לכך שפלדת אל חלד הפכה להיות חומר גלם מבוקש למגוון מוצרים וביניהם גם תכשיטים.

במאמר זה נביא שמונה דברים שיסבירו לנו מה זה STAINLESS STEEL

מה זה STAINLESS STEEL – דברים שכדאי לדעת

תכשיטים אשר מיוצרים מ- STAINLESS STEEL הם תכשיטים היפרואלגניים, הם לא מחלידים, הם לא גורמים לפריחה או לגירוי בעור והם נאים, יפים ומרשימים. לעומת תכשיטי כסף 925, תכשיטים העשויים מפלדת אל חלד בגימור כסף מאופיינים בכך שהם לא מתחמצנים. כסף 925 עלול להתחמצן בעת החשיפה לאוויר או במגע עם העור, ו-STAINLESS STEEL אינו מתחמצן.

הכרום אשר נמצא בסגסוגת של STAINLESS STEEL בכמות של לפחות 10.5% ממשקל הסגסוגת הוא הגורם אשר מונע את החלודה ואשר מסייע לשמור על הגוון המושלם והבוהק של פלדת האל חלד.

מה זה STAINLESS STEEL ולמה מתכת זו נפוצה בתעשיית התכשיטים 

תכשיטים לגבר או תכשיטים לאישה אשר מיוצרים מ-  STAINLESS STEELלא משחירים, לא מחלידים ולא מקבלים קורוזיה.

כאשר אתם רוכשים תכשיטים העשויים מפלדת אל חלד, אתם מקבלים תמורה לכסף. אם תתחזקו את התכשיטים נכון, תוכלו ליהנות מהם גם אחרי שנים רבות. תכשיטים המיוצרים מפלדת אל חלד נראים יפים ואלגנטיים ומשתלבים נהדר עם כל גוון של עור ועם כל גוון וצבע של בגד. בכל פעם שתענדו את התכשיטים האלו תקבלו מחמאות רבות. 

STAINLESS STEEL זו מתכת לבנה ובהירה שממנה מייצרים תכשיטים שאנשים אוהבים לכלול בקופסת התכשיטים שלהם. את התכשיטים העשויים מחומר זה אפשר לעצב בכל צורה ובכל סגנון שתרצו. חלק מהתכשיטים משובצים עם אבני חן יקרות וחלק מהם משולבים עם מתכות אחרות כמו זהב לבן או פלטינה.

תכשיטים העשויים מפלדת אל חלד הם קלים לתחזוקה, ולכן הם מתאימים לאנשים עסוקים שאין להם הרבה זמן פנוי כדי לתחזק את התכשיטים שלהם. הם לא משחירים, הם לא סופחים כתמים, הם לא דוהים, הם לא נשרטים וצריך רק לנקות אותם עם מטלית והתכשיטים מבריקים כמו חדשים.

תכשיטים לאישה הם תכשיטים טרנדיים. בכל תקופה האופנה משתנה, אבל תכשיטים העשויים מ- STAINLESS STEEL הם תכשיטים שאף פעם לא יצאו מהאופנה, גם כאשר העיצוב ישתנה ואתו יגיע טרנד חדש, תכשיטים העשויים מפלדת אל חלד יישארו תמיד באופנה.

תכשיטים מפלדת אל חלד מתאימים לכל דבר, הם מתאימים לאירועים חגיגיים, הם מתאימים לעבודה והם מתאימים גם לשימוש יום יומי. הרבגוניות של התכשיט ואפשרויות העיצוב המגוונות שלו גורמות לו להיראות טוב ומרשים בכל מצב ובכל הופעה.

 לסיכום, אם עדיין לא הבנתם מה זה STAINLESS STEEL, כדאי לכם לשאול את התכשיטנים.

 STAINLESS STEEL, כאמור, היא פלדת אל חלד אשר מכילה כרום בכמות של לפחות עשרה וחצי אחוז ממשקל הסגסוגת. אם אתם מעוניינים בהסברים נוספים כדאי להיכנס אל חנויות תכשיטים. בכל חנות תכשיטים שתיכנסו אליה ותשאלו מה זה STAINLESS STEEL יסבירו לכם במאור פנים את כל היתרונות של המתכת הזו ויציעו לכם מגוון של תכשיטים העשויים מ- STAINLESS STEEL. תכשיטים העשויים מ- STAINLESS STEEL הם תכשיטים יוקרתיים, הם עמידים, הם מרשימים, הם תמיד אופנתיים ויחסית לתכשיטים העשויים ממתכות אחרות הם גם לא יקרים.