מדריך למידת שרשרת נשים מיועד לכל הנשים שאוהבות שרשראות, שאוהבות לגלוש בין אתרי התכשיטים ברשת האינטרנט, להתלהב מהשרשראות, אבל בסוף לא לקנות רק מפני שהן לא יודעות איזה אורך שרשרת לבחור ומהו האורך המתאים למבנה הגוף שלהן.

אבל מדריך למידת שרשרת נשים אינו מיועד רק לנשים, הוא מיועד גם לגברים שרוצים לפנק את הנשים שלהן בשרשראות לאישה יפות ומרשימות, לחברה שרוצה לקנות לחברה טובה מתנה נהדרת לאירוע מרגש, לנערת בת מצווה, לאימא, לכלה ובעצם למי לא.

במאמר זה נביא מדריך למידת שרשרת נשים עם שיטות שונות למדידה, נביא טבלה שמתרגמת מידות מאינץ’ לסנטימטר וטיפים לבחירת האורך הרצוי של השרשרת.

מדריך למידת שרשרת נשים – שלוש שיטות נפוצות איך למדוד שרשרת

מדריך למידת שרשרת לנשים – שיטה ראשונה

אם יש לכם שרשרת במידה מתאימה ואתם רוצה לרכוש שרשרת באורך זהה, קחו את השרשרת, פרסו אותה על סרגל, התחילו מאפס, והאורך שיתקבל בסיום המדידה, הוא האורך של השרשרת.

מדריך למידת שרשרת לנשים – שיטה שנייה

הקיפו את אזור הצוואר עם חוט עד למידה הרצויה.

גזרו את החוט בנקודת המפגש. כעת הניחו את החוט על סרגל או על סרט מדידה, מדדו את אורך החוט, והאורך שהתקבל הוא האורך המתאים של השרשרת.

שימו לב: אפשר להחליף את החוט בסרט מדידה. הקיפו את הצוואר בסרט המדידה, נקודת המפגש שבין קצה הסרט למידת הסנטימטר בסיום ההיקף, הוא אורך השרשרת המתאים.

אם אתם מעוניינים בשרשרת ארוכה יותר, הניחו על הצוואר חוט או סרט מדידה, מדדו את האורך הרצוי והאורך שיתקבל הוא האורך של השרשרת.

מדריך למידת שרשרת לנשים – מדידה של שרשרת סגורה

אם יש לכם שרשרת באורך שאתם אוהבים, אפשר לסגור את השרשרת, להניח אותה על משטח שטוח, למדוד את האורך מקצה אל קצה ואחר כך להכפיל אותו.

מדריך למידת שרשרת לנשים – טבלת המרה מאינץ’ לסנטימטר

באתרים רבים בחו”ל מידות השרשרת מופיעות באינצ’ים ולא בסנטימטרים. בעזרת הטבלה הבאה תוכלו להמיר את הסנטימטרים לאינצ’ים ולדעת איזה אורך שרשרת להזמין.

אינץ’ סנטימטר
15 38
15.7 40
16.5 42
17.7 45
19.7 50
23.6 60
27.6 70
29.5 75
31.5 80
35.4 90

 

מדריך למידת שרשרת נשים – ארבעה דברים שחשוב לדעת

חשוב לדעת שמידות השרשרת כפי שהן מופיעות באתר רבים כוללות בדרך כלל את הסוגר.

רוב השרשראות מגיעות במידות סטנדרטיות של 60 סנטימטר, 65 סנטימטר או 70 סנטימטר.

אם מצאתם שרשרת שאתם אוהבים, אך היא קצרה מדי ואין אותה במידה ארוכה יותר אתם יכולים להוסיף שרשרת הארכה. שרשרת הארכה זו שרשרת שמתחברת לסוגר והיא מגיעה במידות שונות בהתאם לבחירה שלכם.

אם בחרתן שרשרת עם תליון – כאשר התליון קטן יחסית מומלץ לענוד אותו על שרשרת קצרה כדי שהוא יישב גבוה וייראה מעל הבגד, לתליון גדול מומלץ להתאים שרשרת באורך בינוני או ארוך כמו לדוגמה בשרשרת הנהדרת, שרשרת זהב מלבן.

איך לבחור את אורך הרצוי של השרשרת?

שרשרת באורך נכון עשויה לשדרג כל בגד ואילו שרשרת שאינה באורך המתאים עלולה לקלקל את המראה.

את אורך השרשרת יש להתאים למבנה הגוף ולצורת הפנים.

לנשים נמוכות בעלות פנים עגולות, מומלץ לענוד שרשראות ארוכות אשר מעניקות אשליה של גוף ארוך יותר.

לנשים עם פנים מרובעות או עם פנים אובליות מומלץ לענוד שרשרת קצרה יותר.

לנשים בעלות סנטר חד מומלץ לענוד שרשרת קצרה שתעניק אשליה מעדנת ומעגלת לפנים.

לנשים בעלות מבנה צר מומלץ לענוד שרשרת כבדה עם תליון.

לנשים בעלות מבנה גוף ממוצע מומלץ לענוד שתי שרשראות באורכים שונים.

לסיכום – לא יודעים איזה אורך שרשרת לבחור או להזמין – קבלו מדריך למידת שרשרת נשים.

יש מספר שיטות איך למדוד את אורך השרשרת הרצוי, תוכלו לבחור מבניהן את השיטה המתאימה ואם אתם מתלבטים מהו האורך המתאים לכם, הנה טיפ קטן, את אורך השרשרת בוחרים לפי מבנה הגוף וצורת הפנים.