בעידן שבו נשים רבות רוכשות צמידים ותכשיטים נוספים ברשת האינטרנט און ליין, המדריך למידת צמיד לנשים הפך להיות אחד המדריכים המבוקשים והפופולאריים. באמצעות המדריך תוכלו לדעת בתוך כמה דקות איזה מידת צמיד לקנות ולהבטיח שההתאמה תהיה כמה שיותר טובה.

מי משתמש במדריך למידת צמיד לנשים?

המדריך למידת צמיד לנשים מיועד לנערות ולנשים שרוצות לקנות לעצמן צמידים ברשת האינטרנט מתוך השפע הרב של צמידים לאישה, לגברים שרוצים להעניק מתנה מיוחדת לנשים שאותן הם אוהבים ורוצים להיות בטוחים שדייקו במידות ולכל מי שרוצה לפנק את החברות או בנות המשפחה ולהפתיע אותם בתכשיט שאין אחת שלא אוהבת.

במאמר זה נביא מדריך למידת צמיד לנשים ובו שתי שיטות למדידת אורך הצמיד, טבלה למידות ממוצעות של הצמידים וטיפים חשובים שיסייעו לכם לדייק במדידה של אורך הצמיד.

המדריך למידת צמיד לנשים – שתי שיטות נפוצות של מדידה

המדריך שנביא מציע מספר שיטות של מדידת צמידים, כל אחד יכול לבחור את השיטה שאותה קל לו ליישם.

מדריך למידת צמיד לנשים: שיטה ראשונה – מדידה באמצעות חוט תפירה

בשלב הראשון ניקח חוט תפירה ונלפף אותו מסביב לשורש כף היד. חשוב להקפיד שהחוט לא יהיה צמוד מדי ולא רופף מדי. כעיקרון מומלץ להשאיר מרווח של שתי אצבעות בין החוט לבין שורש כף היד.

בשלב השני – קחו את חוט התפירה והניחו אותו על סרגל. הניחו את קצה החוט על אפס סנטימטרים, והיכן שהחוט מסתיים, זוהי מידת הצמיד.

מידות ממוצעות של צמיד

מידה S 14 סנטימטר
מידה M 16 סנטימטר
מידה L 18 סנטימטר

כעת אחרי שאתם יודעים את האורך של הצמיד אתם יכולים להתאים אותו למידת הצמיד. בחנויות רבות תוכלו לדעת את מידת הצמיד לפי אורך הצמיד או לפי המידה שלו.

הנה דוגמא למידת צמיד לפי האורך בסנטימטר –  צמיד גורמט לאישה – לארה

מדריך למידת צמיד לנשים – שיטה שנייה באמצעות סרט מדידה

קחו סרט מדידה, סנטימטר, לפפו אותו מסביב לפרק היד ואל תשכחו להשאיר מרווח של שתי אצבעות. סמנו את נקודת המפגש בין שתי הקצוות של סרט המדידה. כעת פתחו את סרט המדידה ותוכלו לראות את מידת הצמיד בסנטימטרים. באתרים שבהם יש טבלת מידות עדכנית תוכלו להמיר את מספר הסנטימטרים למידת הצמיד.

מדריך למידת צמיד לנשים – ארבעה דברים שחשוב לדעת

כאשר אתם מודדים את אורך הצמיד, מדדו אותו בדרך שאתם אוהבים לענוד אותו. אם אתם אוהבים שהצמיד יהיה צמוד לשורש כף היד הוסיפו למספר הסנטימטרים שמדדתם סנטימטר אחד או שניים. אם אתם אוהבים שהצמיד יהיה רופף הוסיפו לאורך שמדדתם לפחות שלושה סנטימטרים.

כאשר אתם רוכשים צמיד עם תליונים, קחו בחשבון שצמיד עם תליונים צריך להיות רופף. לכן כשאתם קונים צמיד עם תליונים כמו לדוגמא צמיד צ’ארמס כוכב וסוס ים הוסיפו לפחות שלושה סנטימטרים לאורך הצמיד.

אם מצאתם צמיד שאתם אוהבים, אך הוא נראה לכם קצר מדי, הוסיפו לו שרשרת הארכה.  שרשרת הארכה זו תוספת לאורך הצמיד שאותה מחברים באמצעות סוגר לצמיד וכך מקבלים צמיד באורך מתאים. כדאי לדעת שרוב שרשראות הארכה לצמידים מגיעות באורך של שלושה סנטימטרים.

שימו לב שברוב האתרים אורך הצמיד כולל את הסוגר. אם אתם אוהבים צמיד עם אבזם סגירה קדמי, יש להוסיף לאורך שיצא לכם עוד סנטימטר אחד.

לסיכום – מדריך למידת צמיד לנשים – המדריך שיסייע לכם לקנות צמידים ברשת האינטרנט.

בעידן שבו רבים קונים צמידים באינטרנט, המדריך למדידת צמידים לנשים ינחה אתכם איך למדוד בדייקנות את אורך הצמיד ולהתאים אותו למידות שורש כף היד.