טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים הן טבעות שמתאימות גם לאישה שקופסת התכשיטים שלה מלאה בתכשיטים ובטבעות מיוחדות והן לנערה או לאישה החדשה המתחילה עכשיו לאסוף וליצור לעצמה את אוסף התכשיטים המיוחד שילווה אותה שנים רבות.

טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים הם מתנה שתמיד כדאי לקבל, אך אם עדיין לא קיבלתן טבעות מדהימות, אתן יכולות בהחלט לרכוש אותן בעצמכן ולהחליט האם אתן רוצות לרכוש טבעות יקרות, או טבעות במחירים זולים יותר, אך לא פחות יפות.

כדאי לדעת: טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים מגיעות במנעד ענק של מחירים המתאימים לכל תקציב.

במאמר זה נסקור סוגים שונים של טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים. נביא סקירה קצרה על טבעות קלאסיות, על טבעות רומנטיות, על טבעות כסף, טבעות מזהב ועוד.

 

טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי

 

טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים – מבט מהיר על טבעות מזהב

טבעות מזהב הן טבעות שניתנות ברוב הפעמים ברגעים המרגשים של החיים, בימי הולדת, באירוסין, בימי נישואין, כמתנה מרגשת ללידה של ילדים, כמתנה מסבא וסבתא ועוד.

טבעות זהב הן טבעות אשר מחזיקות מעמד כל החיים. יש שני סוגים של מתכת הזהב שמהן עשויות הטבעות, יש זהב 14 קראט ויש זהב 18 קראט. הזהב זוהי מתכת רכה שבעת עיצוב תכשיטים מערבבים אותה בחומרים נוספים ויוצרים סגסוגת זהב. קראט הוא הסימון המקובל לאחוזי הזהב שבסגסוגת כאשר לתכשיט קראט עם 14 קראט יש 60% זהב ואילו לתכשיט 18% יש 75% אחוזי זהב בסגסוגת.

תכשיטי זהב העשויים מסגסוגת בת 14 קראט הם מטבע הדברים זולים קצת יותר, אך לא פחות איכותיים ויפים. חשוב לציין שרוב התכשיטים מזהב עשויים מזהב 14 קראט ולא בכדי. קחו לדוגמה את טבעת זהב 14K משובצת אבן רובי – טבעת שרשרת מרשימה ויוקרתית העשויה מזהב 14 קראט.

טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים –  מבט מהיר על הטבעות הרומנטיות

אבני חן משובצות בטבעות הן הטרנד הרומנטי והלוהט של השנים האחרונות. מצד אחד הן טבעות עדינות, אך מהצד השני הן טבעות מפתיעות ומעוצבות המושכות תמיד תשומת לב . טבעות משובצות באבני חן כמו למשל טבעת כסף משובצת עם אבן חן  הן טבעות המשתלבות מצוין עם צמידים או עם שרשראות שגם בהם שזורות אבני חן.

טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים – מבט מהיר על הטבעות הקלאסיות

טבעות קלאסיות הן טבעות שתמיד יישארו באופנה והן מתאימות לכל מי שאוהב את הסגנון הקלאסי והיוקרתי. אפשר למצוא טבעות קלאסיות במגוון עיצובים ובמגוון מחירים, והן תמיד ישתלבו בכל קופסת תכשיטים, גם אם היא מכילה תכשיטים בסגנונות שונים.

טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים –  מבט מהיר על טבעות קלאסיות עם טוויסט ייחודי

יש סגנונות של טבעות שלעולם לא יצאו מהאופנה ויש סגנונות המבטאים אופנה זמנית.  טבעות קלאסיות תמיד יהיו טבעות על זמניות וגם טבעות קלאסיות עם טוויסט ייחודי. טבעות עם טוויסט ייחודי הן טבעות בסגנון קלאסי, אבל טבעות שתמיד משדרות משהו מיוחד ומקורי.

טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים – מבט מהיר על טבעות זוגיות

טבעות זוגיות מתאימות לבני זוג אוהבים שמרגישים כמו יחידה אחת ואוהבים לענוד טבעות זהות או טבעות המשלימות זו את זו. טבעות זוגיות הן טבעות יוניסקס מעוצבות המתאימות גם לו וגם לה.

לסיכום טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים – זו לא קלישאה!

כאשר אתם מחפשים טבעות מעוצבות בסטייל ייחודי/ מגוון תכשיטים מעוצבים תוכלו למצוא מגוון עצום של טבעות מיוחדות ומעוצבות, לצד תכשיטים מעוצבים נוספים כמו שרשראות, עגילים וצמידים. הודות למגוון הרחב בכל רמה של תקציב תוכלו תמיד למצוא את סגנון הטבעות שאותו אתם אוהבים.