קניית טבעת גולדפילד בהצלחה זו חוכמה שיש ללמוד. במאמר זה נסביר מהו חומר הגולדפילד, איך לבחור טבעת גולדפילד לנשים? מה ההבדל בין טבעת גולדפילד לבין טבעת מצופה זהב ועוד.

טבעות ותכשיטים קיימים משחר ההיסטוריה. בימים הקדומים הם נוצרו מחומרים כמו עץ, צדפות או אבנים טבעיות, בתקופה מאוחר יותר ממתכות יקרות כמו זהב וכסף, אך החל  מאמצע המאה ועשרים החלה להתפתח תעשיית תכשיטים מחומרים זולים יותר, אך עמידים ויפים, מגולדפילד. ואכן, בשנים האחרונות טבעות גולדפילד מחליפות את טבעות הזהב והן לא מפסיקות להפתיע, טבעות הגולדפילד מגיעות במגוון עיצובים ומהווים מתנה נהדרת לכל אישה שאוהבת לפנק את עצמה או את הנשים הסובבות אותה. 

 איך לבחור טבעת גולדפילד לנשים – בואו להכיר את המתכת החדשה- גולדפילד

טבעות גולדפילד כבר מרמזות בשמם על הסוג של חומר הגלם שממנו הם מיוצרות – מגולדפילד שבתרגום לעברית משמעותו מילוי זהב, ואכן, טבעות גולדפילד עשויות מזהב ממולא במתכות. באמצעות חימום ולחץ יוצרים חיבור בין הזהב והמתכות כאשר הזהב יוצר את השכבה החיצונית ובסיס החומר, מתחת לציפוי, הוא המתכת.

השכבה החיצונית של הזהב מעניקה הגנה לטבעת. טבעות העשויות מגולדפילד עמידות בפני תנאי מזג האוויר, הן נהנות מתוחלת חיים ארוכה, הן לא נשרטות וגם בעת מכה או נפילה הן אינן נפגעות.

העלות של טבעות גולדפילד זולה באופן משמעותי מהעלות של טבעות זהב ואפילו כסף, אך הן יפות ומרשימות לא פחות. הן מגיעות במגוון סגנונות ועיצובים מרשימים והודות לשכבת הזהב העליונה, במבט ראשון קשה להבחין בין טבעת זהב לבין טבעת גולדפילד. 

איך לבחור טבעת גולדפילד לנשים – 3 טיפים חשובים

איך לבחור טבעת גולדפילד לנשים – טיפ מספר 1

לחפש חתימה  על הטבעת –  בהתאם להגדרה, תכשיט גולדפילד חייב להכיל זהב ברמה של עשרה קראט ויותר. כאשר התכשיט עומד בהגדרה הוא יקבל חתימה של האותיות GF המייצגות את הקיצור של המונח GOLD FILLED

 לפני שקונים טבעת גולדפילד חשוב לבדוק כמה קראט זהב יש בחומר הגלם שממנו נוצרה מתכת הגולדפילד ומאיזו מתכת עשוי החלק הפנימי של חומר הגלם.

 איך לבחור טבעת גולדפילד לנשים – טיפ מספר 2

לפי שכבת הזהב – בשוק מוצעות טבעות גולדפילד בעלות שכבה זהב דקיקה מהמקובל. כאשר עונדים את הטבעות בעלות שכבת הזהב הדקיקה יום יום, תוחלת החיים שלה מתקצרת בהרבה ולאחר מספר שנים היא תיראה פחות מבריקה, פחות נוצצת ופחות יפה.  כאשר קונים טבעות גולדפילד מומלץ לבחור בטבעות שהציפוי החיצוני של הזהב הוא לפחות בעובי של מיקרון אחד. ציפוי בעובי של מיקרון אחד נחשב לציפוי עמיד וחזק.

איך לבחור טבעת גולדפילד לנשים – טיפ מספר 3

לפי סגנון העיצוב – לכל אישה יש את סגנון התכשיטים שהיא אוהבת. יש נשים המעדיפות סגנון קלאסי, יש המעדיפות סגנון וינטאג’, יש טבעות המשובצות באבנים, יש טבעות קטנות ועדינות, יש טבעות גדלות ונועזות יותר.

לפני שאתם בוחרים את סגנון הטבעת ואת העיצוב שלה חשוב להסתכל בקטלוגים או באתרים מובילים המציעים מבחר של טבעות, להתרשם מהן ולבחור את האחת המתאימה לכם ביותר.   

 

לסיכום, איך לבחור טבעות גולדפילד לנשים – לפי האיכות, לפי הסגנון  ולפי התקציב!

 טבעות העשויות מגולדפילד אידיאליות לנשים האוהבות מגוון גדול של טבעות לאישה בסגנונות ובגדלים שונים. טבעות גולדפילד לנשים המיוצרות באיכות גבוהה בשפה עיצובית מקורית ומיוחדת, הן טבעות חובה בכל קופסת תכשיטים של כל אישה האוהבת להפתיע בכל פעם בטבעת מסגנון אחר ובעלות נמוכה, יחסית לטבעות זהב.